با حضور رئيس جمهور؛
آیین تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی آغاز شد

آیین تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با حضور رئیس‌جمهورو شماری از اعضای هیئت دولت آغاز شد؛در این مراسم از شهید شهریاری که در طول پنج سال اخیر به ترتیب 30 و 25 مقاله در مجلات علمی - پژوهشی داخلی و خارجی در رشته تخصصی خود منتشر کرده نیز تجلیل شد

آیین تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با حضور محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری و شماری از اعضای هیئت دولت آغاز شد.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا ،در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، از مقام و منزلت پژوهشگران و دانشجویان فرهیخته دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تجلیل می‌شود.

همچنین در این مراسم، برگزیدگان نهایی این جشنواره در قالب 28 محقق، 7 محقق جوان، 8 محقق دانشجو، 3 دانشگاه علوم پزشکی، 8 مرکز تحقیقاتی، 4 مرکز رشد فناوری، 3 کمیته تحقیقات دانشجویی، 3 مجله علمی پژوهشی علوم پزشکی و یک سازمان غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

استاد شهید مجید شهریاری دانشمند ایرانی که اخیرا در اقدامی تروریستی به شهادت رسید نیز به عنوان برگزیده افتخاری شانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی معرفی واز مقام و منزلت این شهید تجلیل خواهد شد.

شهید شهریاری در طول پنج سال اخیر به ترتیب 30 و 25 مقاله در مجلات علمی - پژوهشی داخلی و خارجی در رشته تخصصی خود (علوم و تکنولوژی هسته‌ای) منتشر کرده است که نهایتا با شهادت وی در روز دوشنبه هشتم آذرماه سال جاری، جامعه علمی کشور از خدمات این استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی محروم شد.

جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از سال 1374 بر اساس بند چهار از اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تقویت روح بررسی، تتبع و ابتکار در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور تجلیل از مقام و منزلت پژوهشگران و دانشجویان فرهیخته دانشگاه‌های علوم پزشکی همه ساله در دی ماه به افتخار محمد ذکریای رازی طبیب، شیمی‌دان، داروساز و فیلسوف بزرگ ایرانی برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا